Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Löshoppning

Skrev faktiskt ett inlägg igår, som jag senare tog bort. Satt och halvsov framför soffan och skrev. När jag stängt av datorn och skulle gå och lägga mig så kom undrade jag vad jag egentligen hade skrivit. Så jag loggade in på bloggen och läste vad jag hade skrivit. Hahaha, man hade ju kunnat tro att jag varit full när jag skrev. Fattad typ inte hälften av vad jag skrivit, så det var bara att ta bort det inlägget och hoppas på att ingen läst det ;p

Har varit i stallet nu på kvällen och tittat på när nästan alla hästar i Hälla har löshoppat. Gick bra för typ hälften att hoppa och var mest kaos med resten. Tessan var helt klart värst och hoppade till och med rätt in i tråden och rev alla och hade sig...
Men Rio vad helt klart bäst. Hoppade 1,20 utan problem, så ingen kan komma och säga att han inte kan. Bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback