Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Ingen insperation

Har inte bloggat på någon dag nu, men har inte haft ork, lust eller någon insperation.
Hade som sagt kräftskiva här hemma i lördags. Mycket trevliga brudar och goda kräftor. Mycket skratt och glada miner. En lyckad kväll!
Jag, Elinor och Linnéa drog vidare sen på lite party. Det var väl helt okej, men kunde varit bättre. Jag och Elinor kom hem fem på morgonen och då var det bara att krypa ner i sängen!

I går så regnade det hela dagen! Var på kalas hos farmor som fyllde 70 år. Sen åktee jag till stallet och pysslade om Rio. Hade ingen större lust att rida faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback