Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Hoppträning

Galet trött jag är just nu. Orkar knappt hålla ögonen öppna. Sängen så fort jag skrivit klart!
Åkte till stallet efter skolan för att hoppträna. Höll på typ en halvtimme för att få in ponnyn. Han lekte med mig och galopperade upp och ner i hagen och runt mig och tyckte han var jätterolig! Med hjälp av Olivia fick jag tag på honom tillslut. Själva hoppträningen gick ju åt skogen. Men det kan inte alltid gå bra, right? Blev iaf lite bättre mmot slutet, Tur att det är dressyrtävling på Lördag och inte hopptävling ;)

Går i skolan till tolv i morgon. Resten av dagen spenderas nog i stallet för att putsa på hästen och utrustningen intför tävlingen på lördag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback