Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Dagens ridpass

Eftersom Rio fick vila idag så kände jag att jag var tvungen att rida idag. Men gud vilken jobbig häst han var! Red dressyr på grusvägen vid stora vägen. Jobbade på att korta och länga skritten, skolor, skänkelvikningar och lite så. Han kunde inte göra skolorna i skritt och absolut inte i trav. Då blev han sur, drog upp huvudet eller stegrade. Så höll han på hela tiden. Han stegrade, frustade och tyckte jag var jobbig. Fast jag tyckte han var minst lika jobbig. Inte kunde han göra halt heller för då ställde han sig och stegrade, fjanthäst. På vägen hem på kunde han inte skritta utan skulle trippa hela tiden. Nästan piaff ;) Gick inte i paddocken och då gick han bättre. Hoppade över galoppen idag när jag hade fullt upp med att få han att lyssna på mig. Dryg häst idag :)


Så här såg det ut för det mesta idag tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback