Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Sunday bloody sunday

Den här dagen har varit rätt seg och jag har inte gjort något speciellt. Har plockat ihop all tvätt på mitt rum och tvättat flera maskiner. Det var behövligt kan jag säga. Sedan har jag även gått i shorts för första gången i år! Har varit sjukt underbart och varmt väder idag! Fast jag måste köpa nya shorts för dom är förstora, eller så är det jag som gått ner i vikt och blivit smalare.
Har varit på usmöte och när jag kom hem så städade jag ihop alla mina saker som låg över hela garaget. Det blir alltid så när jag har varit på tävling, men nu är det fint igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback