Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Sol hela dagen!

Var med Hanna och My i falun hela dagen igår! Vi var hästskötare åt Hanna som tävlade och det gick superbra för dom. I 1 meter så hade dom ett pet i omhoppningen och kom precis utanför placering. I 1.05 m så var dom felfria i grunden. Omhoppningen höjdes till 1.10 m och jag har nog aldrig varit så nervös när Hanna har ridit. Var bara två som hade varit felfria innan henne och hon var näst sist. Så går hon in och är felfri och slutar på 3:e plats. Sjukt duktiga!

Var barnvakt åt Tilde igår kväll och jag sov även kvar. Har varit sol hela dagen idag så jag har legat ute i stort sett hela dagen. Känns bra att vara solbränd i april! :D Hur brun kommer man inte vara i slutet av sommaren då? GÖTT!



Jag börjar nog sakna dig...

Kommentarer
Postat av: amandawilhelmsson

söt bild! :)



sv: joda de är bara bra!! :D:D

2011-04-24 @ 20:17:07
URL: http://amandawilhelmsson.blogg.se/
Postat av: amandawilhelmsson

sv: nej tyvärr :( hade de förra veckan?

självdåå? :)

2011-04-25 @ 00:05:38
URL: http://amandawilhelmsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback