Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Hoppträning med DIV 1 laget

Var i stallet hela dagen igår och när jag kom hem så var jag trött så orkade inte uppdatera här.
Men åkte till stallet så jag var där till ett då DIV 1 lagen skulle träffas. Vi åt tillsammans och sedan red dressyrtjejerna och vi hopptjejer bar hinder och fixade hästarna.
Vi började hopppasset med att travhoppa ett hinder upp till och med en meter. Sedan hoppade vi trippelbarr och trekombination, sedan fick vi hoppa bana. Det gick superbra, förutom att jag backade för mycket till en oxer på 1.10 och jag höll på att flyga av. Men höll mig kvar och resten av banan gick super. Hinderna låg på 1 meter/1.10, så nu är jag inte nervös inför första omgången i Leksand. Känns skönt! Bara att ge gärnet :D

Julia knäppte massa kort så ni får se dom när hon har skickat dom till mig :)


Kommentarer
Postat av: SANNA

SV: Haha okej! :D Jag ska ut och sätta mig i solen lite tänkte jag ;) Allt bra? :)



KRAM

2011-04-28 @ 12:07:13
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: emelie

tack ska du ha! :D

2011-04-28 @ 21:50:55
URL: http://plimplom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback