Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

God natt!

Nu är jag skapligt trött efter en dag med stalltjänst. Malin var här nu på kvällen en snabbis och jag färgade hennes hår och det blev tjusigt.
Hade tänkt att gå och lägga mig nu då jag ska upp tidigt i morgon också för att åka till Siljansnäs med massor av flickor från stallet. Tror att det kommer bli en superskoj dag med mycket kul och med framför allt mycket skratt!
GOD NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback