Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Vilken dag!

Fick lite sovmorgon i morse och behövde inte gå upp så tidigt som jag brukar när det är tävling. Var för en gångs skull var jag pigg när jag klev upp och var i stallet kvart över nio.
Dagen har varit riktigt lyckad för alla HBRryttare!
Gick superbra för laget som slutade på en andra plats! Var bara två lag som kom till omhoppning av 9 lag. Var riktigt nervös när Mikkiz red eftersom hon var tvungen att rida felfritt för att vi skulle komma till omhoppning!
Men hon lyckades och nu är vi i a-final :D Riktigt bra jobbat! Hoppas verkligen min häst är frisk tills finalen så jag kan vara med och rida!

Kom hem till stallet klockan fem så det har varit en lång men lyckad dag!
När jag kom hem så åt jag mat och sedan somnade jag på soffan! Började plocka iordning alla mina stallsaker när jag vaknade. Dom ligger överallt i garaget men nu har pappa köpt en garderob till mig. Så jag plockade över allt dit och det blev riktigt bra. Bara det att det är proppfullt nu så det går inte in nå mer saker där. Skulle inte tro att jag inte kommer köpa mer saker, för det kommer jag göra! Frågan är bara var jag ska göra av dom? :p
Får väl köpa en till garderob eller något, haha!


Före


Efter

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi har varit hos svärföräldrarna och ätit mat och fikat under eftermiddagen. Vad har du pysslat med idag?

Kramar

2010-09-19 @ 18:17:34
URL: http://fotografsandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback