Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Onsdag

Känns inte som att jag har något vettigt att skriva idag. Skolan har varit lika som alla andra dagar. Hade blomtest på naturkunskapen sista timmen och när man var klar så fick man gå hem. Slutade alltså lite tidigare idag. Satt kvar i skolan ett tag innan jag orkade resa på mig och åka hem. La mig på soffan för att titta på tv och vila lite. Såklart så somnade jag och trodde jag sovit i flera timmar fast det bara var en liten stund.
Bytte om till stallkläder och åkte till stallet. Lilla kusin Tilde var där och red på Nasse, gulligt! När hon såg att jag kom så skulle hon vara med mig och rida på Tösen. Gick med henne några varv i paddocken innan jag själv hoppade upp och red. Tösen hade mycket överskottsenergi idag och ville bara springa.
Ska ta hand om henne hela helgen plus två hästar till. Kommer ha fullt upp!
Tim har äntligen blivit frisk nu så jag ska skritta igång honom :D Ska ta mig en tur i morgon, underbart! Så härligt att han är bra igen och man kan börja rida honom. Dock blir det ingen tävling för mig i Säter andra omgången i laget. Men jag satsar på finalen hemma, då jäklar!

Kom just på att jag har sovmorgon i morgon, underbart! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

åå tack så mkt! =)

2010-09-08 @ 23:19:32
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: bellaa

aww tack så mycket :)

2010-09-08 @ 23:32:08
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback