Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Lördag

Som ni kanske märkte så blev det inget skrivet igår. Hade fullt upp så datorn hann jag inte med!
Gick i skolan som vanligt till kvart över 12 sedan gick jag, Jenny och Emma på stan. Fyndade en tröja för 50 kronor och så köpte jag jeansskjortan jag tittat på länge! Köpte present till Malin som fyller år i morgon.
Åkte hem och åt lite innan jag hämtade upp Linnéa och åkte till stallet. Allt var redan fixat åt mig så jag behövde bara rida, skönt. Blev en sväng till soptippen sedan red vi dressyr i paddocken. Hade behövt rida dubbelt så länge som vi gjorde men hade lite bråttom. Såklart så kommer Anna när jag precis är klar och ska skynda mig hem. Hon stod och pratade bort massa tid för mig så jag fick skynda mig ännu mer när jag kom hem.
Duscha och fixade mig lite snabbt sedan åkte jag till mamma för att fira Jens som fyller 20 idag. Det är mammas nya killes son.
Alla hade redan ätit när jag kom så det var bara att ta mat och äta. Kött, potatisgratäng och sås var det och det var hur gott som helst. Sedan blev det efterrätt och den var också god.
Låg och tittade på tv resten av kvällen. Åkte hem strax före ett och gick och la mig direkt när jag kom hem.

Ska snart gå ner och fixa mig och åka till Malin på kalas. Hon fyller ju 18 i morgon!
Ska bara försöka få tag på Linnéa först och se hur vi kommer till falun. Det är några band som spelar där idag så vi ska åka dit och kika. Hoffmaestro spelar och det får man ju inte missa!
Nej, nu ska jag fixa mig så jag kommer någonstans med min dag :)
Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback