Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Gårkvällen

När jag var klar i stallet efter hoppträningen så skyndade jag mig hem och slängde mig i duschen. Klädde på mig lite snabbt och ringde Jessica så kom dom och hämtade mig. Åkte till Malin för att ha det trevligt.
Hon hade gjort kycklingpaj som var hur god som helst! Tittade på idol medan vi åt sedan satte vi oss och spelade spel och drack lite. Det var längesedan jag skrattade så mycket!
Tänkte åka till långshyttan men eftersom jag skulle upp tidigt idag så skippade vi det.
Satt och pratade till halv två då fick vi skjuts hem. Kom i säng till två och skulle upp sex.
Kvällen var riktigt trevlig och det måste göras om flera gånger!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ikväll är det mys mys mys som gäller med mitt hjärta!

Allt bra annars?

Kram

2010-09-25 @ 20:49:13
URL: http://fotografsandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback