Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Fredagsmys!

Har väl aldrig i hela mitt liv haft sådan här träningsvärk! Varenda steg gör ont, då ska vi inte prata om hur det känns när jag går i trappor... Men gick ändå och gymmade efter skolan idag. Köpte månadskort på en gång så man känner sig tvingad att gå och gymma så man inte lösar bort massa pengar i onödan! Cyklade i 10 min till att börja med sedan gick vi mest runt och testade alla saker. Gymmade i 50 min, en bra början tycker jag!

Efter gymmet så åkte jag hem och åt mat sedan hämtade jag upp Linnéa på väg till stallet. Såklart började det spöregna när jag satte mig på mopeden och skulle åka. Lagomt blöt jag blev...
Som tur var så slutade det regna när vi skulle ut och rida! Tösen hade stått i två dagar så hon var ju lagomt pigg och dryg! Blev bara sur och orkade inte med henne.
Skyndade mig hem efter stallet så Malin kunde komma hem till mig. Vi började att göra hemgjord pizza och gott var det vill jag lova!
Sedan började jag färga hennes hår. Hon skulle ha i en brun toning och sedan skulle hon ha två olika färger i, för att färgen skulle bli jämn då hon hade blont hår + utväxt innan. Mycket kladd med riktigt bra blev det efteråt, bara för jag är bäst! Hon färgade även mitt hår så nu har jag mörkare hår. Skönt med en liten förändring :)

Ska snart krypa ner i sängen så jag kommer upp i morgon. Ska till säter på hopptävling och heja på mina klubbkamrater och skrika på laget! Hoppas på en vinst i morgon så vi förhoppningsvis kommer till a-final!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Godmorgon vännen! Ska kika på sambons sista fotbollsmatch för denna säsong. Vinner dem går dem upp till division 6 !



Vad ska du hitta på?

Kram

2010-09-18 @ 11:05:16
URL: http://fotografsandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Liza

Båda var jätte fina!! :D

2010-09-18 @ 17:52:45
URL: http://liiziz.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Så lite så :D

Det är bra, själv? :)

2010-09-18 @ 20:02:34
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback