Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Blää

Har varken gjort spanskan eller engelskan som jag skulle göra. Inte har jag duschat heller och det måste jag göra innan jag går och lägger mig.
Just nu känns det som jag inte orkar göra något och allt är fel.
Vad jag än gör så är det fel och någon klagar...
Redan trött på skolan och vet inte hur jag ska orka.
Har bara otur hela tiden också.
Inget roligt inlägg men hoppas att jag är på lite bätte humör i morgon.
Nu blir det duschen och dejta sängen!

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv haha nej! lim och sånt sliter ju så mkt

2010-09-02 @ 08:34:28
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Malin Olenius

Men älskade Erika! Jag va också SKITTRÖTT på solan när jag började 1:an, tro mig de kommer att ge sig! Nu känns de som om allting bara flyter på fast de är så sjukt mkt att hinna med nu de sista året. Och jag hoppas att du haft en bättre dag idag! Om inte annat så hoppas jag att din Lördag blir lite roligare när du får komma hit och äta upp alla mina vaniljbullar!! :D Älskar dig lillasyster!! <3

2010-09-02 @ 14:52:10
URL: http://malinolenius.blogg.se/
Postat av: N

fin blogg :D allt bra?

2010-09-02 @ 22:17:05
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback