Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Tävling

Var pigg när jag vaknade i morse. Packade sista sakerna som skulle med till stallet, åt lite innan jag åkte till Mikkiz för att ta sällskap till stallet.
Tim var faktiskt inte lortig när jag kom till stallet i morse. Kors i taket! Mockade och sedan gick vi mest runt och gjorde ingenting. Kunde redan banan men vi gick den en gång till för att ha någt att göra.
Tim var övertaggad när jag började rida fram. Ännu värre blev det när jag väl kom in på banan! Men han är så grymt söt när han är så och galopperar på stället och kastar sig iväg!
LCn gick så j*vla bra! Vi kom rätt till precis varenda hinder och han hoppade super! Bästa rundan vi någonsin har gjort. Det gjorde att vi slutade på 2a plats :D

Var bara att vänta på att finalen skulle börja sen! Mikkiz var då nervös åt oss alla, haha! Jag var faktiskt inte nervös alls även fast jag skulle rida sist i vårat lag. Men nervositeten kom när jag skulle börja hoppa fram och såg hur höga hinderna var. Fast det gick ganska bra att hoppa fram. Tycker aldrig det brukar gå speciellt bra på framhoppningen. Väl inne på banan så flöt allting på till hinder nummer 6. Då kom vi lite fel och jag höll inte om riktigt så det blev ett stopp. Sedan hoppade han det och det var kombination som sista hinder på banan. Vi kom in fel på första hindret sedan tvekade han på andra hindret och kastade sig åt sidan, så jag flög av som en vante :)
Men jag är hur nöjd som helst med vår LB debut! Dom hinderna han hoppade, hoppade han grymt bra! jag kan inte vara annat än nöjd.
Laget slutade på en 2a plats i a-finalen :D Så det blev två rosetter och två ärevarv idag! Grymt bra tjejer!
Min avramling finns även på film så jag lägger nog upp den här i morgon skulle jag tro. Bilder kommer då också :) För nu ska jag sova. Ska upp och ha stalltjänst i morgonbitti, jippie...!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Grattis till den bra placeringen.=)

2010-10-03 @ 18:31:39
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: Emmy

sv: I helgen så har jag jobbat em/kväll.

Vad har du själv hittat på?

2010-10-04 @ 11:42:48
URL: http://emmymarie.blogg.se/
Postat av: maria - foto fööfään !

sv: ja det är fint som bara den, sj? :)

2010-10-04 @ 12:39:47
URL: http://sloarez.blogg.se/
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

allt ba med dig? :)

2010-10-04 @ 13:05:44
URL: http://utankontroll.blogg.se/
Postat av: lovisa

Hej sötnos:) är allt bra?

2010-10-04 @ 13:27:51
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Vad bra :D

Jag har pluggat hela helgen. Du då? :)

2010-10-04 @ 18:16:24
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback