Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Tävling i Rättvik

Var lite kämpigt att gå upp i morse när alarmet ringde klockan fyra! Men tillslut lyckades både jag och Bella ta oss ur sängen. Fick skjuts till stallet strax efter fem. Galet tidigt! Min ponnyplutt var ren för en gångs skull!
Hade lastat och var på väg mot tävlingen klockan sex. Tidigaste tävlingsmorgonen jag varit med om kan jag säga. Men ska man tävla så ska man!
Blev stressigt för lilla Bella ändå när vi kom fram. Men det gick ju det också och hon vann sin klass! Lyckades ramla av på ärevarvet så Casper trasslade in sig i täcket hon vann och det gick sönder. Bara hon som lyckas med något sånt :p
Min ponny var lika taggad som alltid på tävling. Vi tog oss runt banan felfritt och det var stilbedömning så jag fick 53 poäng. Det räckte till en 6e och sista placering!
I Lcn gick det sämre. Jag hade ställt in mig på att jag skulle gå till omhoppning eftersom jag inte gjorde det förra året i Lcn. Men så blev det inte. Jag bara klantade till det och hade ingen galopp alls så vi hoppade stillastående på första hindret och fick med oss en bom. Snäll ponny jag har som hoppar ändå. Blev lika kasst på alla andra hinderna också tyckte jag. Galet sur jag var på mig själv efteråt när jag kom ut från banan. Det var 43 startande och hade jag kommit till omhoppning och varit felfri så hade jag blivit placerad. Men det är som det är. Min ponny är lika bäst för det! :*







Dagens vinst! Har sockorna på mig nu och dom är grymt sköna! :D

Kommentarer
Postat av: Frida (:

Sv; Tack din med :)

2010-10-30 @ 21:14:57
URL: http://fridahhs.blogg.se/
Postat av: Frida (:

Aa det är bra :) Hur är det själv?

2010-10-30 @ 21:28:18
URL: http://fridahhs.blogg.se/
Postat av: Frida (:

Sv; Åh det låter ju lite jobbigt :o själv sov jag läänge idag som start på lovet :)

2010-10-30 @ 23:13:53
URL: http://fridahhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback