Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Taggad inför i morgon

Älskar fredagar! Går bara till kvart över tolv då och sen har man nästan hela dagen på sig att göra något annat skoj.
Åkte till stallet och red Tösen efter skolan. Hon var pigg som alltid och tyckte vi skulle galoppera hela tiden! Hon fick galoppera bäst hon ville på stubbåkern. När hon tillslut inte orkade galopperna nå mer så var hon inte lika kaxig längre och gick fint!
Fixade stallet på två timmar idag med, grymt snabb jag har blivit :D

Drog hem, åt lite och packade. Sedan var det bara att åka till nästa stall och fixa. Tim gick lektion så jag hade ingenting att göra, så jag satt mest och tittade på alla andra.
Byggde bana vid fem och vi var snabba idag så vi var klara med banan på 50 min! Så jag har redan fuskat och gått banan så jag kan den ;)
Började med att putsa sakerna när vi kom in från banbygget. Spolspiltan var upptagen så jag gick och mockade åt alla hästar i väntan på att få duscha honom.
Tim var hur dammig som helst och det tog väldigt lång tid att få honom ren och han blev ändå inte helt ren. Men en klar förbättring blev det! Får bara hoppas att han är ren när jag kommer till stallet i morgon. Han har en tendens att skita ner sig på natten nämnligen!

Är hur taggad som helst till att debutera LB i morgon! Som jag har väntat på det. Ska bli grymt härligt :D


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Cool bild :)

2010-10-01 @ 22:32:47
URL: http://dicelight.blogspot.com
Postat av: ASIAT

vad gör du imorgon då,? ;)

- ASIAT

2010-10-01 @ 23:42:12
URL: http://asiat.blogg.se/
Postat av: malin [fotoblogg]

sv: just nu kollar jag film :) själv då?

2010-10-02 @ 12:46:08
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: Kashaya

Hoppas det gick bra idag.=) Så kul att tävla.

2010-10-02 @ 15:38:14
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback