Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Plugg, plugg, plugg

Känns som att alla har varit trötta idag! I alla fall mina klasskompisar för det har inte alls blivit lika mycket sagt som det brukar bli om dagarna. Just nu så känner jag verkligen hur äckligt trött jag är på skolan. Har inte ork till någonting alls och jag ligger typ efter i allting. Men har lovat mig själv att i morgon efter skolan ska jag plugga arslet av mig. Det jag ska göra är:

-Läsa ut en bok och skriva läslogg på den. (Har läst en fjärdedel av boken!)
-Skriva någon slags text om en leopard. (Skrivit några få meningar än så länge)
-Läsa ut engelskaboken och svara på frågor om den. (Läst en tredjedel)
-Plugga som en tok till spanskaprovet på torsdag. (Kan faktiskt allt ganska så bra, kors i taket!)
-Skriva apmånga sidor om medeltiden. (Har skrivit 9 rader. Bra jobbat...)
-Plugga engelskaglosor (om vi nu har några, men det tror jag)

Känns som jag kommer att ha lite att göra i morgon. Men det som jag absolut måste göra är att läsa ut boken och skriva läslogg, plugga till spanskan och läsa ut engelskaboken. Det står först på listan!

Jag älskar att plugga



Kommer nog se ut såhär i morgon fast med ÄNNU mer böcker och papper!

Kommentarer
Postat av: MOOOLLYS - en uppsalablogg

Kollar tv :D

2010-10-12 @ 22:10:24
URL: http://HTTP://MOOOLLYS.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback