Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Onsdag

Hade terminens första prov idag! Det var i samhällskunskap och kan ju inte påstå att det gick bra utan jag gissade på det flesta frågorna. Men bättre än att skriva ingenting alls!
Dagens roligaste lektion var naturkunskapen för en gångs skull. Vi fick titta på kvalster och andra smådjur i en såndär apparat som förstorar saker. Kommer inte ihåg vad det heter :p Intressant var det iaf!

Efter skolan så gymmade jag, Jenny och Elinor. Det var hur mycket folk som helst i gymmet så det var rätt trångt. Gymmade ändå i en timme och jag var död efteråt. Härlig känsla!
Gick hem till mamma och åt mat. Försökte fortsätta läsa engelskaboken men det gick inge bra alls, utan jag somnade på soffan.
Lite senare ringde Jessica och sa att hon var påväg till mig med bussen. Hon kom hem till mig och vi gick till donken och satte oss. Hade verkligen mycket att berätta, så vi pratade i mun på varandra! Pratade i några timmar och det var verkligen skönt. Kändes att jag behövde prata av mig och få ur mina känslor.

Ska gå och duscha nu innan jag ska krypa ner i sängen och sova!

Kommentarer
Postat av: liindblaads

joo de e bara bra md mig :)

hur e de själv ?

2010-10-07 @ 08:13:24
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: Kashaya

Prov är aldrig kul men vem vet, kanske gick bättre än du trodde?

2010-10-07 @ 10:35:09
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: maria -foto fööfään !

sv: usch då hoppas allt är bättre idag då! kram<3

2010-10-07 @ 21:54:28
URL: http://sloarez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback