Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Bajsdag

Det har verkligen inte varit min dag idag! Har inte orkat gjort någonting i skolan, fast det är som vanligt.
Efter skolan gick jag och tittade om studiebidraget hade kommit in på mitt konto. Men nej det hade det inte. Jag, Elinor och Jenny skulle ta bussen till Borlänge för att shoppa. Ringde till mamma och skulle klaga på att pengarna inte hade kommit in och då visade det sig att hon också skulle till Borlänge så vi åkte med henne istället.
Skulle ha en vinterjacka och skor först och främst. Gick runt i hela kupolen för att leta efter skor men ingen av oss hittade några så vi blev sura. Eller jo jag hittade ett par för 900 spänn och det lägger jag inte på ett par skor. Fast dom var grymt snygga och sköna...
 Gick och tittade på massa annat och jag köpte totalt onödiga saker som jag inte ens behövde. Tre nagellack, leggings, tunika, linne, ögonskuggsborste och sminkborttagningsmedel. Gick och testade jeans men antingen så var dom för höga i midjan och då blev dom för stora. Tog jag en annan storlek så fick jag inte på mig dom. En annan modell satt bra men jag fick inte igen dom i midjan. Tunikan var skön men mina fettvalkar kom ut på sidorna så jag tänker inte använda den i skolan. Blä, nu ska jag ligga i hårdträning så allt fett försvinner så jag kan ha kläder och så att dom sitter snyggt! BLÄ!
Sist av allt så gick vi in på JC och tittade. Då hittade vi en röd jacka! Jag letade efter en röd vinterjacka, men alla jag sett var svindyra. Den här kostade tusen och Jenny tvingade mig att köpa den så det blev så. Kände mig fattig efteråt :( Men den var varm och skön så det var nog inte ett onödigt köp. Dagens bästa köp var det helt klart.

Tog bussen hem och när jag skulle ta mopeden från mamma så ska jag ställa upp mopeden på stödet. Tror ni inte stödet går AV? Hur fan kan stödet bara gå av sådär?
Blev sur och åkte hem i kylan (med min nya jacka).
När jag kom hem sa jag till pappa att mopeden får stå i garaget och att jag inte tänka åka en meter till. Sa även att det är pissigt kallt att åka nu för tiden. Han tyckte jag skulle klä på mig lite mer och att jag hade ett till stöd på mopeden som jag kunde använda. Åhhh, sur blev jag då och pratade inte mer med honom utan gick och satte mig här.
Blev ett långt inlägg men jag kände att jag behövde skriva av mig. Orkar inte plugga ett piss idag. Ska nog gå och lägga mig och dra täcket över huvudet och hoppas på en bättre dag i morgon.

Nu ska jag iaf testa mitt nya graffitinagellack och det kanske kommer upp bilder på det jag shoppat senare :)


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Så skönt :)

Jag sov också gott.

2010-10-20 @ 21:42:09
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Kashaya

Trist med ännu en dålig dag men kul att shoppa lite iallafall, även om det inte blev det du tänkt dig.

2010-10-20 @ 22:35:03
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: JS projects

Sv: Allt är bara bra med mig :) själv då? :)

2010-10-20 @ 22:35:14
URL: http://jsprojects.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hoppas du blir nöjd med nagellacket :)

2010-10-20 @ 22:38:29
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: lovisa

sv: tackså mkt:) en snäll tjej hjälpt emig:)

2010-10-20 @ 22:43:04
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback