Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Sunday

Var meningen att jag skulle med Linda och rida Birk idag. Men när hon hörde av sig hade hon redan ridit och jag fick rida Birk ändå om jag ville. Hade ingen lust att rida själv, plus att jag inte hade någon skjuts. Så det blev inte så.
Skulle verkligen behöva plocka ihop alla mina saker som ligger utspridda i hela huset! Mitt rum behöver en storstädning också. Ska väl börja plocka ihop lite smått nu hade jag tänkt.
Måste göra klart naturkunskapen så min grupp kan redovisa i morgon. Dom andra i min grupp är redan klara med sina delar så det är bara min del kvar. Bara det att jag hittar inge fakta om det jag ska skriva om. Men det fixar sig nog!
I kväll åker jag på tävlingsmöte i stallet och pratar om tävlingarna nästa år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback