Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Snart far vi!

Idag är dagen. Idag åker vi till Stockholm och i morgon börjar vi jobba i globen :D GALET!
Jag ställde klockan rätt tidigt i morse för att jag skulle hinna med allt jag ska göra idag innan vi åker. Men det gick ju inte så bra utan jag gick upp två timmar senare... Känns som jag kommer få stressa på slutet om jag ska hinna med allt!
Jag måste:

  • Packa klart.
  • Leta på bra skor att ta med mig
  • Duscha
  • Äta
  • Skriva tidsinställda inlägg. (Eftersom jag inte kommer sitta vid datorn på hela veckan!)
  • Träffa Jessica
  • Handla lite saker som jag behöver med mig
  • Gå ut med hunden  (Satte fast han ute på åkern så han får springa bäst han vill)
  • Städa

Så det känns som att jag har lite att göra. Eftersom jag har fastnat här så är det väl lika bra jag gör nytta. Så ska väl ta och skriva några tidsinställda inlägg. Får se om det blir några fler inlägg innan vi åker. Det visar sig :)


Saknar min lugg :(


Kommentarer
Postat av: bella

naaaw :/

2010-11-23 @ 11:58:57
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se/
Postat av: PAM :)

sv: ska hämta ut ett paket sen ska jag nog vara med en kompis, sjd?:d

2010-11-23 @ 13:46:59
URL: http://plima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback