Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Party

När jag kom hem från stallet hoppade jag in i duschen och sedan började jag fixa mig för kvällen. Musiken var på hög volym och jag sprang runt och dansade. Jag är ganska seg på att fixa mig så det tog 1-2 timmar för mig, ops! Mina stackars kompisar fick vänta på mig men tillslut blev jag ju klar och Jenny kunde komma och hämta mig. Hämtade också upp Jessica på vägen och vi blev avsläppta på stan. Gick till Helen och förfestade med lite folk. Sedan kom det bara mer och mer folk. Tillslut blev vi utskickade av en bitterf***a. Ganska sur jag blev! Så vi fick stå ute och frysa tills vi fick komma in på Café Paris. Där inne var det galet varm och dött. Blev väl lite bättre efter ett tag då alla var igång och dansade. Mindre kul var det när man inte fick gå upp längre och man höll på att dö inne för att det var så kvavt.
Trevlig kväll med mycket trevligt och saknat folk!

Kommentarer
Postat av: Rebecca Jöre

Tråkigt att bli utskickad >.<

2010-11-05 @ 12:23:22
URL: http://rebexs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback