Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Mina naglar

Hittade ju på två nagellack när jag städade som jag helt glömt bort att jag köpt. Så jag testade ett av dom.
Märkte att det var mycket svårare att måla med ett mörkt lack än ett ljust. Eller det syns bättre om man målar utanför med ett mörkt kanske jag ska säga. Men det blev som det blev!


Depend nummer 23

Kommentarer
Postat av: liindblaads

jaa men de ska de nog bli serru :)

2010-11-24 @ 17:43:58
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback