Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

KM i hoppning

Sista tävlingen för i år var KM som var idag. Jag vann KM för ridskoleponny förra året så jag var tvungen att lämna tillbaka pokalen idag, buhu! Fast jag var helt inställd på att den skulle med hem igen sen. Jag skulle hoppa grundomgång på 90 cm (LC) och omhoppning på 1m (LB). Var mest nervös för omhoppningen om jag nu skulle komma dit! Var felfri i grundomgången och fick hoppa omhoppning. Var sist av alla ridskoleponnyekipage så det var jag som avgjorde allt! Hoppade även omhoppningen felfri men det blev ett nästan stillastående hopp på sista hindret så där förlorade vi lite tid! Slutade på en 2:a plats och blev slagen med 1,3 sek. Lite surt men jag är hur nöjd som helst!
Bella vann och det förtjänade hon verkligen. Sista tävlingen tillsammans med Casper och allt. Kunde inte slutat bättre. Grattis skrutt :*


Min prins!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback