Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Globen-Fredag

Idag ser programmet ur såhär:

Fredag: 11.00 - cirka 14.00

Dressyr med Clinic

  • Offentlig dressyrträning med de högst rankade världscupryttarna. Kommentator: Eric Lette
  • Vinnarnas Vinnare - Champion of the Winners 5-6-åriga vinnarna av Breeders Trophy, Öppna Championatet och Scandinavian Open
  • MasterClinic - Dressyr med Edward Gal, Holland

Fredag: 15.00 - cirka 17.30

Hoppning och Islandshäst

  • AgriaHoppet Final - winning round
  • Tränarnas Mästare – Champion of the Trainers
  • Barbackamästerskapet presented by Equality Line
  • Islandshästar - internationell tävling med flygande pass

Fredag: 19.00 - cirka 23.15

Premiär

  • Invigningsceremoni
  • Invigningsprogram
  • Stafetthoppning med Stjärnor och landslagsryttare
  • Internationell hoppning
  • Internationellt shownummer - Camel Show
  • Internationell hoppning
  • Reining clinic med Anky van Grunsven, Holland
  • Julavslutning med orientaliskt tema

    Det som blir bäst idag tror jag blir stjärnhoppningen, agriahoppet, och barbackamästerskapet. Eftersom allt slutar vid kvart över elva ungefär så tror jag inte att vi är hemma före tolv. Måste ju stanna kvar efteråt, plocka ihop och förbereda inför i morgon. Programmet i morgon börjar nio så skulle tro att vi måste vara här runt sju då. Inte mycket sömn i natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback