Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Fullt upp

Precis det jag kommer ha idag! Ska vara i stallet och ha kalas nu på förmiddagen för 15 ungar så det kan ju bli spännande. Som tur är så har jag Ida till hjälp så det kommer nog gå bra. Ska fixa alla saker till kalaset innan jag åker ut till stallet. När kalaset slutar ska jag ta mig ut till Hälla för att rida Tösen. Sedan blir det hoppträning i Hamre på bästa bebis. Någon gång mitt i allt måste jag hinna med och äta också. Kommer bli stressigt men det ska nog gå. Efter hopptäningen blir det USmöte och sedan är det kväller. Så hela min dag är fullbokad, men det är rätt skönt för då har man alltid något att göra och vet vad man måste göra.

Blir mer uppdatering ikväll :)

Kommentarer
Postat av: gue

Hejsan!



Kolla om du vann "veckans blogg" annars anmäl dig på dagens blogg stället, tack för att du va med förresten :) kram

2010-11-02 @ 11:19:08
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: Johanna

Här är allt bra, inväntar min lunch sen tillbaka till pluggandet :) hur är det själv?

2010-11-02 @ 11:47:01
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback