Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Enda skoldagen för veckan

Var rätt härligt att kliva upp i morse och känna att man bara behöver gå i skolan en dag den här veckan. Gick upp ovanligt tidigt idag också. Kvart i sju! Stort kors i taket! Eftersom jag inte orkade duscha igår kväll så fick jag lov att gå upp tidigare i morse och göra det.

Fick lov att redovisa vårat grupparbete på naturkunskapen idag. Det var hemskt för jag hatar att redovisa. Spelar ingen roll att man tränat hur mycket som helst på det man ska säga. När man väl står där så blir det som man får tunghäfta och man inte kommer ihåg något och måste läsa av från papperet. Man stammar, säger fel och inget blir bra. Att redovisa är jag inte bra på!

Åkte på möte i stallet nästan direkt efter skolan. När jag kom hem åt jag innan jag började städa lite smått. Plockade ihop alla mina kläder som jag hade överallt på undervåningen. Plockade ihop mina saker i badrummet och gjorde fint där. Hittade även på två nagellack som jag helt glömt bort att jag köpt. Tänk vad kul det kan vara att städa ibland när man hittar på massa saker.

Kommentarer
Postat av: oliviathebest,

okej , de låter roligt :D jag går i 8an hah :)

2010-11-23 @ 10:07:12
URL: http://ooliivias.blogg.se/
Postat av: Sanna

Sv: ja det gör jag :) Nordstan har ju fått upp julpynten lika så Ikea, så man får ju en del julkänslor nu :)

Längtar du till julen ? :)

2010-11-23 @ 10:49:55
URL: http://jsprojects.blogg.se/
Postat av: PAM :)

sv: det är toppen med mig! :)

2010-11-23 @ 11:16:26
URL: http://plima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback