Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Torsdag!

Då var det fredag i morgon igen och helg! Sjukt underbart och så är det ju tävling i helgen också. Jag är redan hur taggad som helst ;D
Sovmorgon hade vi idag och det var skönt. Började med språk och sen engelska. Hade håltimme i flera timmar och sen skulle vi ha idrott. Gick och frågade om vi kunde flytta så vi hade idrott tidigare men det gick inte. Jag sa att jag inte kunde vara med så jag fick gå hem om jag ville. Men vad skulle jag göra hemma? Ingenting, så jag stannade kvar och gjorde Jenny sällskap. Gick till mammas jobb och åt pannkaka istället för skolmaten. Gott var det och mätt blev man. Följde med Jenny till idrotten och det slutade med att jag var med iaf. Vi skulle dansa bugg och det är sjukt kul. Saknar dansen så grymt mycket och ångrar att jag slutade. Funderar på att börja igen, men får se hur det blir med den saken.
Åkte till stallet tidigare än vanligt idag. Stod och ryckte Tims man i en timme ungefär. Blev mycket bättre men inte riktigt bra än, får fortsätta på lördag!
Nu ska jag duscha och soooova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback