Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Stalltjänst & marknad

I morse var jag seg! Gick upp tjugo över sju och halv åtta skulle jag vara i stallet. Klädde på mig och åkte iväg utan frukost i magen. Hur jobbigt som helst med stalltjänst! Släppte ut hästar, mockade och fixade. Var klara vid tio och då åkte jag hem. Sov i fotöljen i tre timmar, skööönt! När jag vaknade hoppade jag in i duschen, klädde på mig och gjorde mig klar. Ingen aning om vad jag skulle hitta på. Carro hörde av sig och tyckte jag skulle åka till mamma och göra henne sällskap. Hade ju inget bättre för mig så det gjorde jag. Gick på marknaden när vi kom dit. Totalt värdelös marknad som alltid. Det enda vi köpte var mjukglass, av en sliskig och jätteläskig gubbe! När vi inte orkade gå nå fler varv så gick vi och väntade på att Jens fotbollsmatch skulle börja. Hans lag vann med 7-1 och han stod i mål och var faktiskt duktig. Måste vara mig han bråss på, haha.
Nu sitter jag här hos mamma och väntar på grillat. Har fortfarande inte ätit någon mat idag, mer än glass, chips och fika! Slö Carro ligger i soffan och sover. Ska nog hoppa på henne nuuu!


Ni får en gammal bild på mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback