Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Shoppning!

Nationella i biologi idag. Gick väl inte alls så bra! Hade inte pluggat något alls och det jag skrev fattade jag knappt själv vad jag skrev. Labben fattade jag ingenting av! Men det var jag inte ensam om iaf. Bara hoppas på det bästa och att jag får g åtminstonde.
Slutade halv ett vilket var skönt. Satt kvar i skolan med Jessica och Jenny. Vi diskuterade som bara den, askul :p Sen gick Jenny och vi pratade med Tom istället. Var ju ganska roande det med! Slutade med att vi målade hans naglar, haha ;) Satt kvar i skolan en timme tror jag. Jessica gick med mig hem och sen körde jag hem henne. Åkte till mamma och väntade på att hon skulle komma hem. Kände att jag var tvungen att göra något för att få något annat att tänka på. Så mamma, mormor och jag åkte till borlänge och shoppade. Hittade massa kläder och lite smink. Testade ett par Kenzaskor som jag ska få sen *happyface*.
Har sovmorgon till efter tio i morgon! Det är nice!


Kommentarer
Postat av: frida

väldans snygg du är i håret! :D

2010-05-06 @ 22:09:51
URL: http://esselin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback