Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Problemet är löst!

Vilken lättnad! Vi har skjuts tills i morgon. Karin kör oss ändå och Karolina rider på Rio i laget istället. Känns som det är en bra lösning på det hela. Nu kan man andas ut och ladda till i morgon. Åker ifrån stallet vid elva så jag behöver inte gå upp så tidigt heller, skönt! Fast jag förstår inte varför jag sitter här, borde ligga och sova nu. Har inte ens packat, får väl gå och göra det. Putsa stövlarna ska jag också göra.
Det var gott att få lite mat i magen. Dom andra grillade lax, men eftersom jag inte tycker om det så fick jag hamburgare. Satt med lilla Linnéa i knät mesta delen av kvällen också. Hon är så söt. Mindre mysigt när hon började spy. Klarade mig undan alla spyor för jag har så snabba reflexer! Det här var väl ända gången ;) Syrran höll på att somna vid bordet så jag åkte hem med henne. Jag är också trött så nu ska jag fixa allt till i morgon och sen ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback