Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Plugg!

Nu har jag äntligen gjort klart noarbetet. Eller det var ett tag sen, men jobbigt var det och lång tid tog det. Tycker inte det blev speciellt bra men det får duga ändå. Kul att skrivaren inte fungerar så jag kan inte skriva ut det och jag måste! Ska nog gå ner och be pappa hjälpa mig.
Fick veta vad vi fick på provmiddagen idag också. Vi fick vg+, snålkärring. Ingen som fick mvg för att alla hade inte skrivit så bra på anledningen som hon ville. Vi fick iaf mvg på maten sa hon. Usch tycker verkligen inte om den där människan och jag stryper henne om jag inte får behålla mitt mvg.
Slutar 12 i morgon, helt underbart! Har sex och samlevnad hela dagen så vi har inga riktiga lektioner. Det är skönt, sen är vi långlediga!
Nu ska jag sova, god natt!


Bild från valborg på mig och tjejerna :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback