Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Kväller

Kul att tangentbordet slutade fungera när jag skulle skriva! Tur att jag hann skriva klart saken om ergonomi som jag ska lämna in i morgon. Tog hela kvällen att skriva då jag mest satt och gjorde andra saker istället för det jag skulle. Skrev om allt flera gånger innan jag blev nöjd så nu får det duga. Hoppas verkligen jag får mitt vg nu annars blir jag lite sur. Fick då ig på noprovet idag. Duktigt jobbat Erika! Är sjukt trött på skolan nu så jag orkar inte göra någonting. Kommer sänka mig i no nu men visst då får det vara så. Helt underbart att få sommarlov så man slipper skiten! Har haft en rolig skoldag med Jessica som alltid. Otroligt snygga tänder hon hade idag då hon tagit bort tandställningen! Jag vill också ha perfekta tänder ju ;p Efter skolan så åkte jag till stallet och red. Blev en barbackatur i översvämningen. På vissa ställen var det vatten upp till knäna på Tösen. Mysigt att rida i vattnet tyckte jag ;) Inte ramlade jag av heller som tur var. Skulle inte vilja ramla av i vattnet precis. Nu måste jag sova om jag ska orka gå upp i morgon. Kommer jag nog inte orka ändå men. Måste duscha i morgon också eftersom jag inte orkade göra det idag. Så måste gå upp tidigare än vanligt. Jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback