Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Jag är hungrig!

Då var det äntligen fredag igen och bara två veckor kvar till sommarlov. Känns inte som det är sommarlov så snart. Vill både ha sommarlov men ändå inte. Det jobbigaste kommer helt klart bli att skiljas från klassen, men sånt är livet. Får försöka hålla kontakten med dom flesta! Skönt med sommar och sol! Man är ledig och får göra vad man vill, underbart!
Har inte så mycket att säga om skolan idag. Sista musiklektionen hade vi idag och jag är nästan helt säker på att jag får ett vg. Tittade på film både på son och språket. Somnade halvt på son, men filmen är lite halvseg just nu. Filmen på språket fattade jag ingenting av. Helt mysko film, om jag får säga det själv så handlade typ bara filmen om transvestiter, haha.
Gick och fikade med Malin efter skolan och pratade som vanligt. Gick och köpte en present till pappa som fyller år i morgon. Det fick bli ett par shorts, hoppas han blir nöjd och kan ha dom. Det är hur svårt som helst att köpa något till pappa för jag vet aldrig vad jag ska köpa.
Malin körde hem mig och jag åkte till stallet. Red en timme med Linnéa och det var lika trevligt som alltid. Vi har jämt mycket att prata om även fast vi träffas varje dag i skolan!
Badade Tösen så hon är snygg tills i morgon! Putsade alla saker och fixade allt. Skönt att jag startar 14.15 i morgon! Känns som jag ska ta mig en sovmorgon då. Inte varje gång man får sovmorgon när man ska tävla! Kul att Anna startar 19.23! Dagen i morgon kommer bli lång kan jag säga!
Jag håller på att hungrar ihjäl nu. Hoppas pappa kommer med min mat snart för jag är så hungrig så jag har ont i magen. Vill ha mat NU!


Badad damphäst ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback