Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Fixa till i morgon!

Gick upp halv elva i morse! Då hade jag hört Tilde från sju och vaknat massa gånger. Tilde var verkligen inte på bra humör idag! Man fick knappt titta på henne utan att hon blev sur. Tror hon har tittat på Lotta för mycket, för han lyssnade inte för fem öre :p
Åt frukost där sen åkte jag hem och packade. Åkte till stallet och Olivia hade tagit in Tim åt mig. Väntade till hästarna hade ätit upp sen red vi ut en sväng. Tog det lugnt i början, sen när vi kom till vårt rejsställe släppte vi dom och fyfan vad snabbt det gick ;o Men askul!
Åkte hem till mig och åt grillat sen. Det satt fint i magen. Vi vilade en stund innan vi åkte tillbaka till stallet igen. Tog in Tim på en gång och duschade honom. Det behövdes verkligen och nu är han vit. Eller var iaf, hoppas inte han har skitat ner sig! Fixade allt annat och hjälpte Olivia med att mocka och fodra alla hästar.
Åt när jag kom hem och nu sitter jag här. Ska fixa det sista till i morgon sen ska jag sova! Ska vara i stallet sju i morgon så jag kan behöva lite sömn ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback