Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Dampdag!

Dagen har varit helt knas och jag har varit mer hyper än vanligt! Började med att jag kom försent typ 5 min. Gick upp i vanlig tid och idag hade vi "sovmorgon" i tio minuter och då brukar jag hinna. Men inte idag, eller jo om jag hade skyndat mig lite. Kände inte för att göra det! Försökte jobba med noarbetet som skulle vara inlämnat idag, men man fick lämna in det i morgon också som tur är. Har nästan all fakta så ska bara skriva allt på datorn.
Hade ingen engelska idag! Ralf trodde vi skulle ha sex och samlevnad idag så han gick hem x) Men det är i morgon vi ska ha det, fast det gjorde ju inte oss någonting att vi slapp lektionen. På eftermiddagen fick jag nå cpryck så jag sa hej till alla och då menar jag precis alla som gick förbi mig. Folk tittade på mig som om jag var dum i huvudet :O En kille i åttan skrämde mig också... Stod precis vid fönstret nä jag skulle titta in i infoteket. Snacka om rädd jag blev och Jessica bara skrattade åt mig :( Sjukt kul man kan ha när man är lite trevlig ;)
Nu sitter jag hemma hos mamma men jag förstår inte riktigt varför. Borde vara hemma hos pappa och skriva no just nu. Vill absolut inte att Per ska bli sur i morgon, då blir det inte kul... Ska bara vänta tills mamma kommer hem igen sen ska jag åka. Får se om jag skriver nå mer sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback