Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Dålig daaaaag!

Usch vad jag har varit på dåligt humör idag! Inte blir det ju bättre av att alla ska hålla på att jävlas med mig heller. Dom får skylla sig själva för dom vet att jag var på dåligt humör idag :p Har inte fått något gjort på lektionerna idag. Kul att noarbetet ska vara inlämnat i morgon och jag och Jessica har inte ens börjat än. Försökte leta fakta idag men jag blev sur och spelade harpan istället och sen stängde jag av datorn. Får försöka i morgon igen, men vi kommer inte hinna klart och Per kommer bli sur. Lyckat.
Solade med Malin efter skolan idag! Skönt var det jag börjar få lite färg. Om inte annat så mer fräknar i ansiktet -.- Det ogillar vi. Åt mat hos mamma innan jag åkte hem. Nu sitter jag här och gör ingenting. Ska nog gå och duscha nu och hoppas att morgondagen är bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback