Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Barnvakt

Skolan har rullat på som vanligt idag. Började med musik som är lika skoj som alltid. Fick en till stjärna så nu har jag tre stycken och ett plus! Så är ganska säker på att jag får vg, känns bra det.
Kom på hela dansen idag på kabarén och dansade på bra. Nu är det bara att träna mer så dansen sitter perfekt :)
Gick och solade med Malin efter skolan. Det var hur skönt som helst och jag höll på att somna^^ Gick och fikade när vi solat klart.
Nu sitter jag hos Sarah och Tilde och är barnvakt. Sarah är ute med några kompisar så jag sitter här för mig själv. Det gör inte så mycket för mig, tycker det mest är skönt. Tittar på tv och sitter här. Lite senare ska jag nog ta och titta på avatar.
I morgon åker jag och rider bebis och fixar allt till tävlingen på söndag. Är sjuuuukt taggad!

Sorry, i'm such an idiot...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback