Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Är jag inte orange i håret, så är jag rosa...

Dampdag med bästa 9e har det varit idag! Vi kan inte ens spela kubb tillsammans, haha. Gick bra i tio minuter sen spårade det ur totalt och läraren blev less på oss x) Vi fick plocka ihop och gå därifrån. Men jag tycker om min klass ändå :D
Solen har lyst och jag och Jessica har stekt på bordet varje rast. Har alltid kommit massa folk och jävlats med oss. Är det inte någon som halvt misshandlar en så kommer någon och hoppar på en. Njuter varenda dag med klassen nu dom få dagar vi har kvar. På tordag blir det stockholm med alla nior. Det kommer bli grymt!
Gick till farmor efter skolan för att slinga blonda slingor i håret. Men jag blev rosa i håret.... Fast det är blont på vissa ställen och rosa på andra. Fyfan jag kan inte se ut såhär! Gick från farmor till frisören och frågade vad jag skulle göra. Dom tyckte inte alls det syndes så mycket att jag var rosa, men det tycker jag! Dom tyckte jag skulle ha det såhär och tvätta håret ofta så kanske det skulle bli bättre. Men det tvivlar jag på. Tänker fan inte vara rosa i håret på skolavslutningen och tänker inte heller vara det på torsdag när vi åker till stockholm. Blir nog att införskaffa en brun hårfärg och färga skiten. Bättre det än att vara rosa. Jag tänker fan ha mössa på mig i morgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback