Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Teater...

Jag lyckades ta mig upp ur sängen i morse och jag hann med bussen! Gick bra att åka buss enda till vi kom till Vika ungefär. Då kliver det på en kvinna och en man med en hund och dom STINKER rök/instänkt/unket och vette tusan allt! Såklart så skulle dom sätta sig framför mig och Linnéa. Till och med våran lärare gick och satte sig längst bak när dom satte sig. Då är det illa! Men det var ju kul att alla platser bakom oss var upptagna och bussen var proppfull. Så vi fick glatt sitta där på våran plats och ha andnöd. Jag trodde seriöst jag skulle spy där ett tag. Mådde illa som fan, hade ont i huvudet och mådde inte alls bra. Det gjorde inte Linnéa heller, hon satt bredvid mig och var helt röd i ansiktet, stackaren! Vi började halvt jubla när dom klev av bussen, men vi mådde fortfarande inte bra. När bussen stannade och vi skulle kliva av så sprang jag och hoppade av bussen! Härligt med luft!! Men jag blev yr och höll på att ramla, hahah! Jag överlevde den hemska färden iaf!
Gick till teaterna när vi gått av. Var massa andra klasser där också så vi fick stå. Men det kändes som om man stod i vägen hela tiden för vi stod typ mitt i där dom var, helt konstigt ;S Sen fick vi gå och sätta oss i någon slags "salong". Efter ett tag fick vi en paus på tjugo min. Då fick vi äta nå torra äckliga mackor. Usch inte gott. Sen var det bara att fortsätta titta. Höll på att somna hur många gånger som helst. Teatern var hur konstig och dålig som helst. Men man slapp ju skolan iaf!

Åkte och tränade dressyr med laget på kvällen. Hade stora problem med att lasta när vi skulle åka dit. vet inte hur många gånger hon slet sig loss och sprang in i stallet igen. Men efter mer än 10 min så fick vi in henne iaf. Sen visade det sig att vägen var ju avstängd till stallet. Så vi kom en bit sen orkade vi inte åka runt så vi lastade av och gick lilla biten till stallet. Träningen gick väl rätt bra. Kändes verkligen att jag inte tränat med henne på länge! Men på slutet då gick hon riktigt fint, så som hon ska gå hela tiden egentligen! Härligt att träna igen men jag kommer få träningsvärk i morgon.
Smart av mig att lämna min volumaster på när jag åkte till skolan. Kunde ha eldat upp hela huset. Smart av lilla mig. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag dejta kudden. Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback