Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Tagga, tagga, tagga

Nu ska jag skriva ett inlägg lite snabbt här innan jag kryper ner i sängen. Blir att gå upp tidigt i morgon och åka på tävling. Helt underbart ska det bli! Längtar som bara den!
Sov till halv ett idag tror jag. Skönt att sova. Fast jag vaknade av att mina syskon åkte skoter. Mindre trevligt och jag låg i sängen och blev förbannad men orkade inte göra något utan somnade om efter ett tag. Gick upp och packade ihop sakerna till stallet innan vi åkte på kalas hos faster.
Åkte hem och var hemma ett tag innan jag åkte till stallet. Inga hästar var inne så jag och Mikkiz skulle ta in Tim och Sally tänkte vi. Jag jagade tim i hagen i en kvart innan jag gav upp och hjälpte henne med Sally istället. Det gick lite bättre iaf. Hämtade lite havre och gick ut igen för att hämta min buse. Det fungerade bara det att vi fick väldigt många hästar med oss som ville in. Haha. Tog oss en liten ridtur på busarna. Tim var inte allt för taggad och jag hoppas han sparar sin energi till i morgon. Duschade honom när vi kom tillbaka och broddade! Putsade alla saker och fixade klart allt annat. Synd att jag inte kunde vara med på Uskickoffen som är idag! Hade väldigt gärna viljat vara med. Men fick ju äta hembakad pizza med dom när jag var klar i stallet ;)
Åkte hem och tittade på melodifestivalen. Blev riktigt nervös ett tag och trodde Salem al fakir skulle vinna. Tur att han inte gjorde det för jag tyckte inte han var bra. Men hade helst sett Eric Saade som vinnare. Men Anna var inte så dålig heller! :)
Men nu ska jag ta och sova så det blir tävling någon gång :D God natt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback