Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Söndag i falun;)

Var faktiskt pigg när jag vaknade i morse. Gick upp och lekte med Eddie tills det var frukost. Fixade oss när vi ätit klart och åkte till lager 157. Gick till scorett först och jag blev så klart kär i massa skor. Men köpte bara ett par vita converse, annars skulle jag ju inte ha nå pengar kvar till att handla kläder. Hittade massa snygga kläder på lager, men handlade bara lite. Fyndade jeans för 15 kronor ;o Det var färgade jeans så jag köpte mörklila och orange. Det kanske inte låter så fint, men det var snyggt på! Hittade en lång tjocktröja och ett halsband jag också köpte. Åt mat när vi kom tillbaka hem. Sen bakade jag mer dumlemuffins efter som dom nästan var slut :p Jag var mästerkock och lagade kvällsmat åt oss. Blev gott och vi blev supermätta. Så duktig jag är;) Nu ligger jag och tittar på andra avenyn och håller på att somnar. Skönt att det är studiedag i morgon så man slipper skolan;) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback