Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Pullhönan är här! :D

Gick upp vid halv nio i morse. Duschade och fixade mig! Sminkade mig för första gången på hela lovet! Grymt skönt att vara osminkad! Åkte upp på stan och köpte frukost och åkte till jobbet och åt innan vi öppnade. Jobbade till två och tiden gick ganska så segt! Jessica kom vid halv två ungefär och fick vänta tills vi slutade. Åkte och handlade när vi slutat och fick en korv med bröd så vi inte skulle svälta ihjäl till kvällen. Tittade på tv och flummade när vi kom hem, sen satte vi oss vid datorn en liten sväng. Sen ville tjockisen ha fika så jag fick väl lov att följa med henne ner och fika! När vi fikat klart så gick vi och hade sex i badkaret! Hahha, nejdå vi tog oss ett bad i badkaret! Låg när i mer än en timme och pratade om allt och inget. Skrattade, sjöng och skvätte vatten i hela badrummet! Jag fick lov att raka benen innan jag hoppade i badet, för jag tyckte synd om Jessica annars^^ När vi gick upp så var klockan efter åtta så vi började med tacosen. När den var klar så satte vi oss och tittade på melodifestivalen. Vi blev sura att inte alcazar gick vidare så då började jag heja på orsa spelmän i stället, hahahah! Nu sitter vi med ansiktsmask och ska fortsätta titta på "World trade center" på tv. Ganska intressant faktiskt! Ha det bra, puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback