Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Ny vecka

Jaha, då var det ny vecka och skola igen. Hade vikarier på nästan varje lektion idag! På son så började jag och Jessica skratta som bara den. Sen tittade vi på varandra och skrattade ännu mer. Sen frågar Jessica vad vi skrattar åt och det visste vi inte. Sen skrattade vi lite mer. Haha, ingen har sjukare humor än oss!
Fick iaf sluta mer än en timme tidigare idag vilket var underbart.
Åkte hem och skulle packa upp alla mina tävlingssaker sen igår. Fast det kom jag ju inte långt med utan somnade på soffan i stället. Sen gick jag bara ut med sakerna och ställde dom i garaget. Får fixa det en annan dag^^
Nu sitter jag med gitarren i knät och försöker spela lite. Men är inte på så bra spelhumör idag. Vet ärligt talat inte vad jag på för humör just nu...
I morgon är det nationella i engelska och det kommer gå åt helvete känner jag redan nu. Åhh great!
Snart ska jag väl krypa ner i sängen! Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback