Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Måndag idag då

Hade faktiskt inga problem med att gå upp i morse. Trodde det skulle vara jobbigt att gå upp idag men inte det! Gick upp nästan en timme tidigare än vanligt. Konstigt nog så hann jag med allt jag skulle och fixade håret också. Vilket jag annars inte brukar hinna för jag är så lat och kliver upp så sent :p
Skolan har väl varit som vilken dag som helst, lika seg. Fick veta att dom skulle skicka ut igvarningar den här veckan till dom som inte är klar med vissa arbeten som skulle vara inlämnade för länge sedan. Vilket även gäller religionen som jag inte lämnat in! Ligger risigt till där, inte bra! Men när jag kom hem idag så la jag mig på golvet och skrev klart arbetet så jag kan lämna in det i morgon. Så jag förhoppningsvis slipper den där igvarningen! Känns så himla skönt att det är gjort så slipper jag gå och fundera så mycket mer på det där. Inte för att jag tyckte det blev speciellt bra, men det får duga.
Fick se min lärare skratta så han nästan grät idag. Det var grymt kul och alla höll på att dö av skratt. Dels åt det han skrattade åt men framför allt åt honom. Han skrattade åt det efter vi slutat och gick i korridoren också. Haha, kul var det!
Åkte till aubiose efter skolan och shoppade loss! :D Hittade allt jag skulle ha iaf! Men shortan var svindyr och kostade nästan 700 spänn så alla pengar gick nästan åt till den. Men hittade även ett par handskar, stigbyglar och benskydd. Nu slipper jag krångla med mina dumma stigbygelplattor hela tiden iaf^^ Och så får Tim sig ett par snygga och bra benskydd istället för hans fula, för små bruna skydd^^ Hoppas han kan ha dom, men det tror jag. Fick iaf nästan 300 kr kvar på presentkortet. Bra gjort av mig!
Åt på Max innan vi åkte hem och det var lika gott som alltid. När jag kom hem så skrev jag som sagt klart religionen. Nu är det dax att krypa ner i sängen så ska väl ta och göra det. Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback