Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Kalas

Orkade ju som sagt inte skriva igår. Så jag tar väl och skriver nu ^^ Gick upp vid halv tio ungefär igår. Tog ut bullar, muffins och hallon ur frysen. Gick och smetade på en anisktsmask i ansiktet och tittade lite på tv. Hoppade in i duschen en snabbis och sen åt jag frukost. Ställde mig och bakade en kladdkaka lite snabbt också + rosa grädde, hah! Sminkade mig lite snabbt innan jag dukade och alla gäster kom. Fick massa presenter och alla fikade som aldrig förr! Två cheesecake, en kladdkaka, bullar, muffins, kakor och allt gick åt! Det var uppskattat iaf! Fick presentkort på stinas parfymeri, presentkort på next, presentkort på aubiose, pengar, tidning, presentkort på hud och kroppsboden, blomma, almenacka och Leilas kokbok. Tror det var allt :P Är hur nöjd som helst iaf! Åkte till blå lagunen och åt mat när alla gäster hade åkt hem. Så någon nyttig dag blev det inte igår precis^^ Men en onyttig dag ska man väl få ha någon dag igång ;) Var hur trött som helst när jag kom hem från stan. Gick och lade mig för att titta på OS men slutade med att jag somnade. Sov i två timmar och skönt var det! Dock satt jag uppe halva natten i natt och jag är lika trött nu!

Idag gick jag upp tjugo över nio. Åt frukost och klädde på mig kläder. Pappa kom kvart i tio och körde mig till stallet. Skulle provtolka alla hästar till på onsdag! Började med att jag fick åka bakom King och Linn red. Det gick väl ganska bra men han sparkade några gånger och tyckte det var läskigt. Jag ramlade bara av en gång! Sen fortsatte dom andra att tolka och jag gick och hämtade min bebis. Fixade i ordning honom tills dom andra kom tillbaka. Jag red och Olivia satt bakom i pulkan. Tim tyckte pulkan var läskig och ville inte stå still. Men det gick bra tillslut och vi kunde ta en galopp också :D Olivia ramlade inte av en enda gång! Så duktigt ;) Hon ramlade av betydligt många gånger mer när hon satt bakom Pacino ;P Drygt att brodda alla hästar för att tolka en liten stund och ta ur dom sen igen. Det var värst att göra på Halifax då han bara drog fram sina ben hela tiden -.-' Men jag lyckades faktiskt att brodda Tim helt själv. Så duktig jag är ;)
När jag kom hem så satte jag mig och tittade på tv. Eller skulle försöka iaf men jag somnade som vanligt. Gjorde lite mat åt mig själv vilket var passande då jag var ashungrig. Fick bli makaroner och köttbullar. Mums! Gick och sov lite mer sen ;) Sen har jag inte gjort så mycket mer än att setat och drygat mig med Jonte som alltid, haha!
I morgon fyller jag ju år också. Såå stoor jag blir. Eller inte :P Nu ska jag fortsätta med att göra ingenting. Ha det bra. Puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback