Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Inte min dag...

Här sitter jag och spelar gitarr och väntar på att få åka till stallet. I morgon är det fredag och helg igen!
Skulle tydligen vara ute på idrotten idag, men det visste inte jag, Emelie och Jenny om så vi fick gå en promenad istället. Fick så till bilmetro och hämta någon lapp där inne och gå tillbaka, så hon skulle se att vi verkligen gått dit. Usch, det var jobbigt ;p
Skulle laga mat när jag kom hem tänkte jag. Tog fram pyttipannan ur frysen och skulle gå till stekpannan. Då rasar hela botten ur och det blev pyttipanna på hela golvet. Fick lov att sopa upp allt och slänga det i sopen. Så jag blev utan pyttipanna. Öppnade frysen igen och tog fram fiskpinnar i stället. Men dom blev typ brända och inte fanns den såsen jag ville ha heller. Var rätt irriterad när jag satt mig och åt!^^ Men fick i mig lite mat tillslut!
Nu är det bara att vänta på att jag får åka till stallet och rida någon gång! ;) Hörs av sen! Puss :*

Snälla, skärp dig för fan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback