Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

I need you now ;)

Mycket skratt i skolan idag, som alltid ;) Jag och Emelie satt på golvet i skolan och sjöng så fiint. "I need you now, lallalala" Hahah förstår inte varför alla sa åt oss att hålla tyst!? :O Sen vek vi massa pappersflygplan och kastade i korridoren på varandra! Hade kul på kabarén och dansade som bara den. Det kommer bli grymt när vi är klara ;D
Åkte till stallet efter skolan och red med Linnéa! Det var länge sedan jag gjorde det och det var lika kul som alltid! Men gick inte så bra när jag skulle ta in henne från hagen. Tråden var så läskig och hon sprang på mig ett antal gånger och slet sig -.-' Så fick ta hjälp av Linnéa för att det var ingen annan som ville hjälpa mig. Bara tittar på mig och fortsätter gå när jag ropar på hjälp. Tack så mycket för det! -.-' Sen när jag skulle gå ut från stallet så fasnar stigbygeln i dörrhandtaget. Så stiglädret lossnade från sadeln. Så det hängde på dörren xD Hahah, vi lyckas alltid! Tur att inget gick sönder iaf ^^ Red ut en sväng med Linnéa innan vi red i den geggiga paddocken. Travade cavaletti och hoppade sockerbiten. Tösen tyckte det var kul att få hoppa lite och det tyckte jag med :D
I morgon blir det att gå upp tidigt och tävla! Kompiscup i hoppning är det nu. Får se hur det går :P Har ju vunnit två år i rad förutom förra året. Hoppar 90 cm och jag får väl alltid hoppas på det bästa och att jag hamnar i lag med någon duktig ryttare ;)
Just nu sitter jag och sjunger och spelar lite gitarr! Det är underbart!
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback