Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Trött? Jag? Ne.....

Jobbat hela dagen idag med. Har varit trött hela dagen idag. Efter lunch satte jag mig och åt en kaka och höll på att somna. Inte bra! Riktigt seg dag. Men snart är det helg! Jobbar bara till ett på fredag, skönt.
Åkte med Linnéa till stallet efter jag jobbat klart. Tösen heter numera köttbullen. Fytusan vad tjock hon har blivit :o Red på ordentligt idag. Travade mest hela tiden och vi lyckades få hästarna svettiga. Även vi blev det! Inte så mycket mygg som det var sist jag red, skönt det. Tog lång tid i stallet och vi åkte inte hem förens halv tio.
Duschade när jag kom hem och packade ihop lite saker. Sedan åkte jag till Sarah, där jag är nu. Hon ville ha hjälp att färga håret så det har jag hjälpt henne med. Nu är jag hur trött som helst så nu ska jag sova! Orkar inte åka hem igen så jag sover kvar här^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback